tisdag 16 september 2008

Vikten av goda inspiratörer.

För några månader sedan träffade jag lokalpolitikern Annika Andersson Ribbing, i samband med mitt engagemang kring byggnationerna på Grantomta här på Värmdölandet.
Vilken lyckträff!
Inte nog med att Annika är en mycket tillgänglig, påläst och intresserad lokalpolitiker, och tillika ypperlig företrädare för sin kommuns välbefinnande.Hon är dessutom en sann inspiratör - i det stora sammanhangen såväl som de nära.Jag är övertygad om att vi är många som värvats av Annikas engagemang, starka demokratiska patos och uppriktiga intresse för sin omgivning och människorna där.Jag har det definitivt - politiskt och personligen!
Vikten av goda inspiratörer kan inte nog betonas - precis som vikten att låta sig ryckas med och inspireras!
Tack för det.

1 kommentar:

Annika Andersson Ribbing sa...

Jag kan bara säga tack. Tack.

Vi ses i bloggosfären framöver!